Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Костюкова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Зубілевич С. Моніторинг проведення відкритих занять у системі ступеневої вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Зубілевич, Т. Костюкова, Г. Туровська // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_68 Для покращання якості керування навчальним процесом у ВНЗ в системі ступеневої освіти обґрунтовано впровадження моніторингу, метою якого є підвищення результативності системи менеджменту якості та навчального процесу в цілому, забезпечення максимальної відповідності підсумків навчального процесу вимогам сьогодення. Розглянуто організацію одного з напрямків моніторингу – моніторингу якості проведення відкритих занять з урахуванням аналізу результатів підсумкового контролю. Наведено таблиці з даними про суб’єкти та періодичність моніторингу занять і контрольних заходів, з критеріями якості проведення відкритих занять окремо для лекцій та для практичних, семінарських і лабораторних занять. Констатовано, що проведення моніторингу відкритих занять сприяє підвищенню педагогічної майстерності викладачів.Для улучшения качества управления учебным процессом в ВУЗ в системе многоуровневого образования обосновано внедрение мониторинга, целью которого является повышение результативности системы менеджмента качества и учебного процесса в целом, обеспечение максимального соответствия итогов учебного процесса требованиям современности. Рассмотрена организация одного из направлений мониторинга – мониторинга качества проведения открытых занятий с учетом анализа результатов итогового контроля. Приведены таблицы с данными о субъектах и периодичности мониторинга занятий и контрольных мероприятий, с критериями качества проведения открытых занятий отдельно для лекций и для практических, семинарских и лабораторных занятий. Констатировано, что проведение мониторинга открытых занятий способствует повышению педагогического мастерства преподавателей.educational establishments in system of multilevel education needs introductions of monitoring the aim of that is an increase of effectiveness of the system of quality management of educational process on the whole, providing of maximal accordance of results of educational process with the requirements of present time. One of the quality monitoring direction is the monitoring of opened lessons.
| 2. |
Костюкова Т. Аналогія як метод формування у студентів продуктивно – творчого мислення [Електронний ресурс] / Т. Костюкова, В. Cівак // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_73 Обґрунтовано використання міждисциплінарного підходу в навчальному процесі як одного з методів аналізу складних явищ, що вивчаються різними дисциплінами. З метою формування у студентів міждисциплінарного продуктивно-творчого мислення запропоновано застосовувати метод аналогій як один із евристичних методів наукового дослідження для вивчення різноманітних наукових проблем. Розглянуто приклади стимулювання у студентів самостійного творчого мислення за допомогою застосування аналогій. Підкреслено, що використання методу аналогій у навчальному процесі студентами підвищує ефективність організації інформації та допомагає у формуванні власної гіпотези та висновку, а також поліпшує керування розумовою діяльністю студентів.Обосновано использование междисциплинарного подхода в учебном процессе как одного из методов анализа сложных явлений, изучаемых различными дисциплинами. С целью формирования у студентов междисциплинарного продуктивно-творческого мышления предложено применять метод аналогий как один из эвристических методов научного исследования для изучения различных научных проблем. Рассмотрены примеры стимулирования у студентов самостоятельного творческого мышления с помощью применения аналогий. Подчеркнуто, что использование метода аналогий в учебном процессе студентами повышает эффективность организации информации и помогает в формировании собственной гипотезы и вывода, а также улучшает управление умственной деятельностью студентов.Analogy as a method of forming the students' productive and creative thinking
| 3. |
Костюкова Т. І. Дизайн навколишнього середовища - ефективний метод виховання почуття прекрасного в людині [Електронний ресурс] / Т. І. Костюкова // Сучасні проблеми художньої освіти в Україні. - 2006. - Вип. 2. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spkho_2006_2_29
| 4. |
Костюкова Т. "Камелия" – бизнес, приносящий праздник [Електронний ресурс] / Т. Костюкова // Финансовые услуги. - 2015. - № 4. - С. 20-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/finu_2015_4_12
| 5. |
Савчук Т. І. Проблеми та перспективи криміналістичного дослідження слідів дактилоскопічного походження [Електронний ресурс] / Т. І. Савчук, Т. С. Костюкова, І. А. Грецьких // Право і Безпека. - 2020. - № 3. - С. 109–113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2020_3_16
| 6. |
Савчук Т. І. Ефективні методи та засоби роботи зі слідами дактилоскопічного походження [Електронний ресурс] / Т. І. Савчук, Т. С. Костюкова, І. А. Грецьких // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2021. - № 5(2). - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2021_5(2)__14
| 7. |
Костюкова Т. С. Аспекти дослідження слідів дактилоскопичного походження [Електронний ресурс] / Т. С. Костюкова, І. А. Грецьких // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2022. - № 2. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2022_2_13
|
|
|